Friday, April 2, 2010

my little boy Ali...

seminggu sepanjang ketiadaan hubby, Ali kerap menangis dan mengamuk di Taska... di rumah menangis jugak tp tak la teruk spt yg dibgtau.. kira2 bley handle la... risau dgn keadaan tu.. aku nekad buat air Yassin & doa2 yg telah diamalkan oleh emak dan abah... tp feedback yg diterima sama seperti selalu malah lebih teruk lagi.. aduhai... dugaan betul.. aku pun ambil keputusan utk cuti pada hari Selasa 30hb Mac 2010... plan aku pi hantar urut di Jalan Dusun, Meru... mak cik urut tu bgtau Ali ok. .x de pape pun cuma kaki dan lutut dia ada sedikit terseliuh dan bengkak... mungkin kerap sgt merangkak dan nak berlatih jalan kottt... biler feedback yg diterima esoknya sama seperti selalu jugak.... umakkkk... Ya Allah ... sabanya aku...
akhirnya aku cuba browsing internet utk cari kaedah rawatan secara Islam... Alhamdulillah jumpa dan Ali dah kurang menangis.. kat sini saya share sekali ilmu yg diperolehi.. melalui web darussyifa..

" Sawan tangis adalah disebabkan oleh gangguan makhluk halus. Untuk merawat sawan tangis, letakkan anak menghadap pintu (kaki menghadap pintu keluar - anak dibaringkan). Bacakan

1. Istighfar 3X

2. Fatehah 1X

3. Ayatul Kursi 1X

4. Doa menghindar syaitan 1X (rujuk pautan di bawah -- asas 10 Darussyifa' -- asas ke 8).

5. Hembus dengan kuat dari kepala menghala ke kaki.

6. Selawat.

Baca sekali lagi 1-6 dan tiup pada air. Air disapukan pada muka dan badan anak. Insya Allah.

http://www.darussyifa.org/Asas10Pertama_Iss1.php

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home