Tuesday, November 29, 2011

I-City - Snowalk

Wah.. seronoknya 24hb November aritu ambil cuti tahun.. jalan-jalan ler konon-kononnya.. tapi taklah gi OVERSEA... pegi hampir-hampir sama dengan oversea cuma ala-ala celup skit.... ko tahu ke I-City.. Snowalk mmg best tau... hehehehe (bunyi cam jakun)


kalau nak kata jauh dari rumah aku sebenrnya dekat je.. nak kata dekat sangat tak jugak... kena gi naik kereta jugakla lebih kurang 1/2 jam je... tapi orang yang jauh dah sampai.. aku ni baru nak pegi.... kiranya versi jakun la yerrr.....


Memang sejuk gilerr.... mula-mula masuk tu kerek sgt "tak sejuk pun... ala sejuk lagi Genting" ha kau biler lelama tu baru rasa sejuk yang amat.... anak aku si Alya ni potong stim betul.. merengek jek... sejuk la... nak pengsan la... ishhh... aku baru nak rasa sejuk macam oversea... hehehehe....  dah la masuk tu mahal.. tak kan baru 20minti dah kluar rugi beb.... 
Harga tiket (yg ada MyKad @ MyKid) korang ada MyKad tak?


RM25 x 2 (Adult) = RM100 RM50
RM20 x 2 (Children) = RM60  RM40
Ali consider baby 


bukan ke RM140 RM90 .... uishhh kalau anak satu takperla kan.. .ini anak berderet... hehehehe


ko tahu jek la skrg ni kalau gi mana-mana tak mungkin tak yah posingkan.. mesti posing punyerla... jom tengok gambar cun aku... ;P


With my darling.. ;P

My Soul

Boboiboy

Yaya (Aisyah) ;P

Ying (Alya) ;)
Yang penting anak2 seronok.. aku pun seronok jugak.... 



Labels: ,

4 Comments:

At Wednesday, 30 November, 2011 , Blogger AziE said...

Kak Zie lagi jakun nampaknya

 
At Wednesday, 30 November, 2011 , Blogger aisyahalya said...

tp sayang duit tu.. makan kat restoran seafood konyang perut....

 
At Tuesday, 06 December, 2011 , Blogger isal said...

imah...pandai betul bab kira2 ni 25 X 2 jadi seratus yea......he..he...

 
At Wednesday, 07 December, 2011 , Blogger aisyahalya said...

tu la tersalah.. hehehehe maybe masa pegi ada bayar benda lain kotttt.. hehehehe

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home