Tuesday, September 28, 2010

manik.. manik ... manik...

aku ni memang suka menjahit.. tak kiralah jahit apa... tp sejak dh kawin & ada anak2 kecik ni aku dh kurang menjahit..... tapi dlm malas2 dan ada anak-anak kecik ni aku masih menyempatkan diri utk jahit manik... tapi utk diri sendiri je la.... ye la dah namanya pompuan suka pada kecantikan... puas la aku membelek kat majalah, butik2 dan internet jugak... last2 kakak ipar ku kak ngah la yg menjadi tempat paling baik utk dijadikan rujukan.. bnyk jugak aku dh jahit tp tak la sehebat yg dah ada nama mcm butterfly beads, arry manik, cheq sue... tp sekurang-kurangnya aku tahu yg aku ni kreatif jugak...

kat bawah ni antara jahitan manik yg aku buat... boleh la...







hehehe.. korang nak puji ke nak komen ke... suka hati korang la.. hehehehe.... selepas ni ada jahitan sequin plak.. bunga teratai & dahlia.... tunggu ya kemunculannya...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home