Monday, November 29, 2010

Promosi Khas Utk SAHABAT ku

korang suka makan cheese tart, egg tart, fruit tart or Kek Lapis Sarawak.... aku pun suka jugak.. sedap kan... aku ni tolong promosikan blog kawan-kawan aku... hehehehe tiada komisyen pun just support them supaya maju dlm perniagaan... ameennn

kalau korang suka mehla order, macam-macam ada...

1) yang ni blog kawan aku yg menjual pelbagai tart.... hmmm sedap agaknya....jom la cuba

hmmm... nmpk lazatkan
jom singgah http://salpastries.blogspot.com/ dan jgn lupa order ya....

2) Yang ni plak blog kawan aku yg mmg kreatif menjual egg tart, puding & Kek Lapis Sarawak dan bermacam-macam kek...tak lama lagi muncul bisnes Macaron & Cookies pulak, ... yg dok KL, Selangor boleh order.... ("yg dok jauh pun boleh jugak")

meh tengok gmbr...
Kek Lapis Sarawak

Trifle

Egg Tart
Pada kawan-kawan blogger yg berminat untuk menempah sila la layari http://dapurmamaiman.blogspot.com/

Saya sebagai seorang kawan mendoakan business mereka success.... saya tumpang gembira dan bangga kejayaan diorang... good luck utk YOT dan KID.....

4 Comments:

At Tuesday, 30 November, 2010 , Anonymous mamaiman said...

thanks banyak2 imah...hanya Allah yang dapat membalasnya..:-)

 
At Wednesday, 01 December, 2010 , Blogger eita said...

memang sedap2 belaka......

 
At Thursday, 02 December, 2010 , Blogger aisyahalya said...

kiddy: ala perkara kecil je... aku suka tengok kawan2 aku maju...

 
At Thursday, 02 December, 2010 , Blogger aisyahalya said...

eita: sedapkan... jgn lupa order tau....hihihihi

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home