Monday, November 8, 2010

Lancer vs Inspira

aku rasa satu Malaysia dah tahu pasal model terbaru Proton yang bakal muncul tak lama lagi... rasanya dah tak lama maybe tinggal beberapa hari lagik... tapi hati aku tak berapa nak suka sbb aku frust, geram, bengang,, hehehehe.. kenapa bnyk-bnyk kete kat Dunia ni.. Mitsubishi Lancer jadi pilihan......

kenapa aku frust sebab aku dah terbeli kereta Lancer ni pada Mei 2010..... aduhaiii... Walau apapun terjadi hidup kena diteruskan... kerana itulah hasil penat lelah bekerja dan berniaga...

meh tengok gmbr....



Ini Model Inspira.. cilok dari www.hitzcity.com/2010/09/proton-...ira.html
 





Bukan kereta aku... cilok dari internet
 
 















apa pendapat korang tentang hal ni....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home