Monday, October 25, 2010

Pantai Remis

semalam bosan dok kat rumah pi jalan jap ke pantai remis.. ala lebih kurang 15 minit je dari rumah aku.... biasa arrr kalau gi pantai remis kena bawak kenari la... bley sumbat segala barang.... sampai kat sana mmg havoc sbb air tgh pasang ... ramai benor org menjala.. memancing.... heheheh ruginya aku lupa bawak kamera waktu tu... hmmm.. seronok tgk org dpt udang hidup2 besar2 plak tu... plan akan datang kot....

dah puas berjalan pegi shopping karangan laut... aku x dpt amik gambar karangan laut yg tak terkira bnyknya... jadi aku sempat amik gambar karangan laut yg dah siap masak kat rumah aku lerrr....

lain kali mesti kena amik gmbr... bior korang tahu betapa seronoknya kat sana...  meh tengok gmbr kupang, lokan & mentarang yg dah siap di masak... 

Inila bentuk mentarang... pernah jumpa tak ?

Ini kupang rebus.. hehehehe... tak kan tak biasa makan kan?

Lokan dan kupang....

Lokan dan kupang.....

Kalau korang teringin nak makan... jomlah kita beramai-ramai ke Pantai Remis... hehehehe

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home