Monday, October 25, 2010

Anak-anak ku

Aku ni sajer nak mengisi kekosongan waktu lunch aku so, update blog la.. lgpun dah lama tak update.... kali ni nak share tentang baju anak-anak dara aku ni ha... aku tempah khas dari tuan empunya blog http://mylaflowergirls.blogspot.com/ , kak dila.... memang cantik dan puas hati aku melihat hasil kerja tangan dia.... anak-anak pun suka.... tak pernah bersua muka dengan empunya diri tapi berbicara menerusi email dan handphone shj.... bangga  dengan hasil anak tempatan.... kat bawah ni hasil yg dibuat.... (untuk makluman manik tu saya sendiri yg jahit)










Cantikkan.... kalau korang nak tempah boleh lah kunjungi laman webyg aku sebutkan kat atas.... lepas ni mungkin nak tempah lagi... kali ni flower girl utk Mak Ucu diorang plak.....

ooopsss tertinggal gambar anak bujang aku yg sorang tu... baju dia aku tak tempah khas.. tapi beli kat kedai jek... hehehehe

kesian.... hidung dia kena cakar kakak dia



kalau balik keje tengok muka anak-anak segala masalah selesai... korang plak mesti sama jugak kan.. hehehehe

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home