Monday, October 25, 2010

Rumah Baru

Aku dah berpindah ke rumah baru pada awal July 2010 yang lepas... bukan baru sangat pun tapi  rumah 2nd hand je... tapi bersyukur kepada Allah diberikan kesempatan utk memiliki rumah sendiri.... rasa bangga sebab hasil usaha penat lelah bekerja bersama suami.... walaupun tak secantik rumah-rumah orang lain tapi sentiasa berasa itulah yang paling terbaik bagi aku.... jadi kat sini aku kongsikan bersama korang... masih kosong lagi tanpa perhiasan.... insya Allah sedikit demi sedikit la.... tunggu dapat durian runtuh kot.. baru nak renovate.. hehehehe





Maaflah gambar tak berapa nak cantik sebab pakai handphone Nokia E71..... Lagipun rumah masih kosong lagi.. hihihihihii....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home