Tuesday, January 11, 2011

Employee Excellence Recognition Ceremony

Aku nak share dengan blogger yang aku dapat AWARDS.. tapi bukan award the best blogger in town tapi Employee Excellence Recognition (EER)... Alhmdulillah 


EER Ceremony ini di buat pada 26hb December 2010... aku ni penerima award tapi dalam pada masa yang sama jadi comittee for the ceremony.. ada ke patut.. kesian aku.. dapat award tapi dalam pada masa yang sama kena tolong preparation tu... tak per la jangan mengeluh... hehehehe


malas nak citer banyak jom kita tengok gambar


1. Maintain vouge 



2. Minah vouge dah hilang vouge sebab promotees semua dah sampai


3. Cik Aisyah, General Manager, Corporate Affairs (Division aku tu..)


4. En Mohd Zain bin Haji Hassan, CEO Alam Flora merangkap adik beradik Datuk Jalaludin Hassan & Tan Sri Musa Hassan dan merupakan anak kepada Datuk Ustaz Hassan Azhari


5. Nor Azimah Mustafa, aku lerr tu... merah menyala aku aritu tapi bukan redmummy tau...yang penting aku suka baca blog dia.....hehehehe


Habis dah cerita... last but not least "congratulation to all promotees..."

Labels: , ,

4 Comments:

At Wednesday, 12 January, 2011 , Anonymous noorakma said...

CONGRATS IMAH!!!

 
At Wednesday, 12 January, 2011 , Blogger aisyahalya said...

Thanks Kid...

 
At Thursday, 03 February, 2011 , Anonymous Anonymous said...

mesti ko kaki ampu kan???dats y ko bole dpt award...cayalahh...huhuhuhu...

 
At Thursday, 13 October, 2011 , Blogger aisyahalya said...

kaki ampu ke apa ke ada aku kisah ke.... rezeki ketentuan Allah SWT.... bukan manusia.. kalau Allah SWT nak tarik bila2 masa jek.... cik Anonymous ni rasanya baling batu sembunyi tangan .. kalau berani sgt... apasal guna samaran... wcmnapun Allah SWT tahu manusia berhati busuk mcm ko mmg bnyk kat muka bumi ni...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home