Tuesday, January 11, 2011

SACC Mall Shah Alam



Suka shopping di SACC Mall tak??? Aku suka shopping kat sana sebab BEST tau... kenapa aku kata best... sebab macam-macam ada kat sana terutama barang yang berkaitan dengan wanita yang cantik-cantik dan exclusive... lagi satu aku suka pergi SACC Mall sebab beberapa perkara :


1. Berkunjung ke Butik Zurfauzie. Bukan nak beli baju dia pun tapi datang berkunjung sebab nak jumpa owner yang merangkap Kakar Ipar ku... sambil berkunjung tengok rekaan terbaru baju dia dan jahitan manik dia... i love beading cuma tak cukup masa nak menjahit... aku pernah kongsikan cerita berkenaan butik zurfauzie sebelum ni.... jom imbas kembali cerita songket RM15,000 ghaib zurfauzie1 


2. Membeli kain ela / kain pasang kat Gulatis @ Euromoda.... memang cantik-cantik berbaloi dengan harga nya... tapi aku beli yang standard level aku je la... hehehe






3. Makan di Uncle K Kopitiam.... marvellous  Nasi Goreng Kambing dia.. pedas dan sedap tak terhingga....



4. Mencuba kasut di Butik Primavera, Vincci... mencuci mata melihat Butik Turkuaz, Belle, Al-Amin Kids, Poney dan macam-macam lagilah.. tak tersebut arrr....

Akhir kata jom jalan-jalan pergi sana... hehehehe memang seronok...

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home