Wednesday, February 9, 2011

Tak Sangka Rupanya dia dah Besar

Pejam celik pejam celik rupanya dah masuk tahun ke 9 Ulang tahun Perkahwinan kami.. dan aku dah ada 3 orang anak.. 2 girl 1 boy... pastu tak sangka 1st baby yg lahir pada tahun 2004 dah umur 7 tahun rupanya... ish dah sekolah lagi.... kalau mcm tu dah tua la aku ni... 


kali ni aku share dulu gambar-gambar anak pertama aku yang lahir pada 20 March 2004 (tarikh piliharanya umum yang ke-11.. kesian aku salah seorg yang terlepas mengundi waktu tuh...sbb dah dalam labour room utk bersalin melalui pembedahan)


jom tengok...


Zahidah Aisyah


ha.. sekejap je kan dah jadi anak dara.... apapun ibu sentiasa doakan yang terbaik utk Aisyah... cerita pasal Alya & Ali akan menyusul tak lama lagi...

Labels: ,

4 Comments:

At Friday, 11 February, 2011 , Blogger isal said...

dah jadi anak dara dah....

 
At Monday, 14 February, 2011 , Blogger mila said...

tahniah kak..hope anak2 akk jadi ank yg soleh dan solehah :-D

 
At Tuesday, 15 February, 2011 , Blogger aisyahalya said...

kak sal : sekejap je kan masa berlalu

 
At Tuesday, 15 February, 2011 , Blogger aisyahalya said...

cik cammy : mekacih...semoga doa cik cammy dimakbulkan Allah SWT

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home