Wednesday, February 2, 2011

BILIK AIR AISYAHALYA

Entri kali ni pasal bilik air... ada ke patut... hihihihi tapi bukan la bilik air aku tapi anak dara aku... hihihihi

Biasalah bila dah ada anak pompuan suka benar benda2 pink... kebetulan beli rumah, tile bilik air tu warna biru.. hehehe.. jadi nak ceriakan mood bilik air tu... aku beli sticker yang 4 keping RM10.. kira ok la.. jimat tak yah nak pecah dinding bilik air tu... 

semua tu diorg yg bagi advise nak tampal bahagian mana...

Gigirl punya Shampoo.. tak tahan Strawberry Short Cake

Ini idea Aisyah

Ini idea Alya
itu je la cerita- ceriti kali ni.. .aku nak bercuti ke Terengganu.. so, next entri will be on Monday.... hihihihi

Labels: , ,

6 Comments:

At Wednesday, 02 February, 2011 , Blogger Akuhanim said...

comel je jadinya bilik air tuh..

 
At Monday, 07 February, 2011 , Blogger aisyahalya said...

tq hanim... tp tak puas lagi nak tmpal sticker tu... blom habis tmpal... hehehehe

 
At Monday, 07 February, 2011 , Blogger MrS. F!zA said...

omak aihhh comelnye smpai bilik air pon ada wall sticker.. i loike!!

 
At Monday, 07 February, 2011 , Blogger aisyahalya said...

tq fiza.. nasib baik kita ni dah beranak pinak.. kalau tidak.. bilik air ku sekali ku letak wall sticker....

 
At Tuesday, 08 February, 2011 , Blogger Cik Cammy Lia said...

wahhh cntk lar..bgs btl mak mcm ni hehe

 
At Tuesday, 08 February, 2011 , Blogger aisyahalya said...

cammy: tq yer hehehe malu plak... kembang semangkuk ni...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home