Wednesday, April 13, 2011

Sorry Boss... & Thank You

Pernah ke kita rasa bos kita tu perfect hehehehe.. tapi orang kata 'boss is always right'.. walaupun sebenarnya kadang-kadang kita punya idea atau komen ada yg betul hihihihi... tapi dah dia boss kan....


Berbalik pasal tajuk 'sorry boss' actually masa birthday aku 2 April 2011 yang lepas kebetulan jatuh hari Sabtu.... jadi kebiasaan nya kalau my birthday jatuh pada working days.. boss aku akan bagi cokelat & birthday card..... so, nak jadikan citer before my birthday aku ada bertekak sikit dgn boss aku lerrr.... tapi bukan personal matters yerr.. ."Its all About Work" hihihihi... 


Actually aku tak harap pun dapat kad & cokelat dari dia.. .tapi dah kebiasaannya dapat... so,biler hari Isnin 4 April 2011..dia tak wish pun dan "no card & chocolate" dari dia, so aku expect dia tak habis marah kat aku lerr tu...... kira dah berprasangka buruk jugak lerrr... berdosa aku....


Actually bagi aku yang penting hadiah atau ucapan dari Encik Hubby, Anak-anak & My Parents sudah memadai... tapi kalau dapat ucapan dari kawan-kawan bagi aku itu satu BONUS untuk hari kelahiran aku....


Rupanya pada hari Jumaat 8 April 2011, di hari yang penuh keberkatan... my boss bagi sendiri "cokelat & birthday card" pada aku... terus hati aku rasa bersalah sbb dah bersangka buruk pada dia.... 



Cokelat "TANGO" Fruit & Nuts


Birthday Card from her...


tadaaaaa.... "It was the WEEKENDS that did all the damage"




Anyway "Thank You and I really appreciated it". Walaupun aku tahu dia tak baca pun blog aku dan dia pun tak tahu kewujudan blog ini... hihihihi.. raya nanti aku mintak maaf lerr... 


Moral : Tak baik bersangka buruk kat orang....

Labels: ,

5 Comments:

At Wednesday, 13 April, 2011 , Blogger AziE said...

Hepi Besday. Unnntunng ada boss

 
At Thursday, 14 April, 2011 , Blogger aisyahalya said...

TQ kak Azie..

 
At Sunday, 24 April, 2011 , Blogger Shazwan Azizan - wanblur said...

hepi belated bufday jugak. :)

 
At Monday, 25 April, 2011 , Blogger aisyahalya said...

akuwanblur90: mekasih dik

 
At Saturday, 07 May, 2011 , Blogger Unknown said...

salam..boss yg d hormati.. jrang jg ad boss nk bg hdia tau ap lg kad ucpn brthdy..hppy brthdy yer.. i follow u.. follow me back..hehe
cara supaya right klik dan hight light teks tidak berfungsi di sesebuah website(blog)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home